Naša obiteljska i poslovna priča započela je udruživanjem kulinarskog umijeća mlade žene i znanja iz prehrambene tehnologije njenog, malo starijeg, supruga. Nakon što smo odbili sve ponude stalnog života i rada u inozemstvu, odlučili smo se za samostalan poslovni zahvat vjerujući da sve ono što nam je donijelo životno i radno iskustvo u našoj domovini možemo oplemeniti u svojem gradu Osijeku.
Naše samopouzdanje posebno je naraslo kada smo uočili kronični nedostatak ponude granola napravljenih izvan industrijskih receptura i metoda proizvodnje. Ogromna je razlika jesti industrijsko i domaće. Neprepoznatljivo i prepoznatljivo. Nesigurno i sigurno. Globalno i lokalno. Što otvara pitanja i što daje odgovore. Očito je na kojoj strani se nalazimo mi.

Stranica koju ste upravo posjetili mnogo je veća od uobičajene poslovne priče i sna o uspjehu, samostalnosti i materijalnoj sigurnosti. Nama je doista stalo da se u što većem broju vratimo izvorima ljudske prehrane i da ona bude uravnotežena bez obzira za koji od modernih načina ishrane ste se odlučili. Ovo je ključ. Uravnoteženje. Ključ do boljeg zdravlja. Mršavosti. Zadovoljstva.

Naša vizija

Naša vizija je postati hrvatsko referentno ime specijalizirano za proizvodnju granole
i sličnih žitarica za doručak od „eko“ i „bio“ namirnica za oboljele od alergijskih, probavnih i kardiovaskularnih bolesti,
kojima je prehrana jedini ili među visoko prioritetnim načinima da si osiguraju normalan život.

Naša misija

Proizvodnja granole kao mješavine sa sušenjem, kao jedinim procesnim parametrom, stručno vođena smjernicama iz znanosti o prehrani i hrani te prodaja nutritivno visokokvalitetnih i zdravstveno sigurnih proizvoda od namirnica dokazive sljedivosti zdravoj populaciji i oboljelima od alergijskih, kardiovaskularnih i probavnih bolesti. 

Poslovna strategija

Stvaranje odanih kupaca koji spontano promoviraju granole u svojem prirodnom okruženju.  Odskok na tržištu žitarica za doručak u obliku neindustrijske mješavine, koja se sastoji isključivo od „bio“ i „eko“ namirnica sa dokazivom sljedivosti, čija je tekstura jasno prepoznatljiva, bez skrivenih dodataka i uvijek u suradnji sa samim kupcima kroz komunikaciju na društvenim mrežama.